Nya nummerlappshållare!

Jag har köpt nya nummerlappshållare, och dom är så fina :) Min faster Monica var på Stockholm hundmässa som äger rum i mitten på december och köpte dessa till mig, jag är så nöjd! :D En till mig och en till Mats blev det! :) Nu hoppas jag att vi åker på några fler utställningar så jag får använda dom! 
 
 
 
Jag vet att jag har gammalt nagellack på mig men jag ska ta bort det imorgon ;) Inte så snyggt men ni får leva med det på dom här två bilderna :P
 
Imorgon blir det att ta tag i pluggandet på riktigt, det har gått lite segt idag. Men först en god natts sömn :) 

Postat av: Emma

Haha vad söt du är, jag som är nagellacksnörd reagerade inte ens jag kikade baaara på nummerlappshållarna! Ååh jag vill använda min också!!

Svar: Hihi ja det var inte snyggt! ;) Vill också! Får se om vi kan åka på Västerbottensmästaren eller om både Jolinn och Karma har fällt då :P
None None

2015-01-06 @ 00:44:33
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Håller tummarna att de har päls kvar! :P
Alltså gud vad segt zeppes fällning går! Igår började det lossna från tan-tecknen på bröstet, och lite av de vita bak i rumpan lossnar nu också. Tycker det tar sån tiiiid! :P

Svar: Ja jag hoppas det, eller att dom hinner få tillbaka en hel del ;) Anmälningstiden går ut den 26 januari så jag har några dagar på mig att bestämma :)Jaha ja det tar en himla tid innan allt har släppt, blir spännande att se Zeppe sen när han är fullpälsad :D
None None

2015-01-06 @ 16:01:49
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Monica Boman

Klart du ska anmäla!!!
Det är ju en inoff och så nära!!
Västerbotten Mästaren är ju för hundar som har placerat sig bra, BIR BIM, fått cert och blivit champions!
Du har ju 2 som får vara med!!!
Nästa år vet man aldrig om man får vara med! ;)
Go Girl!! :D

2015-01-09 @ 15:03:23
URL: http://kennelbutterflydreams.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback