Plugg!

Här pluggas det för fullt! Jag sitter under en filt i soffan och går igenom material som sammanfattar hela kursen. Vissa saker har man helt glömt bort och andra saker har man ett humm om :P 
 
 
Jag, Jolinn och Karma ska också försöka oss på att ta oss en längre promenad idag, fast det inte är så mysigt väder. Här i Umeå snöar och blåser det, inte så kul att vara ute. Men jag känner att vi har varit alldeles för stillasittandes under julledigheten så nu är dett dags att börja röra på oss igen, så vi får trotsa vädret idag :) 

Postat av: Emma

När har du tentan? Vi kanske kan promenera nån dag ihop, det är så himla svårt att ta sig ut i det här vädret när man är själv tycker jag!

Svar: Jag har tenta på tisdag den 13 januari, förstår inte hur jag ska hinna med att lära mig allt :SJag tar gärna en promenad någon dag, så trevligt med sällskap :)
None None

2015-01-06 @ 16:00:11
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback