Bilder från stugan!

Här kommer några bilder som jag tog nu när vi har varit i stugan några dagar :)
 
Eftersom Karma har varit loj och bara kunnat gå små korta rastrundor har jag och Jolinn fått gå lite längre promenader själv istället. Här är en bild från en av min och Jolinns promenader :)
 
Jolinn och jag på äventyr :)
 
Eftersom vi bara går och väntar på att Karma ska bli piggare och inte vill att hon ska bli tvingad till någonting i promenadväg och fysisk aktivitet så har Karma fått gått lös när vi varit i stugan. Då har hon fått tagit det i sin takt och gått och lunkat på som hon vill. Det är verkligen en frihet att kunna ha henne lös på det sättet, så skönt :)
 
Mina tre älsklingar! :)
 
Och deras nya inhägnad som vi satte upp ute i stugan har verkligen varit toppen :) Jolinn och Karma har kunnat lega ute hela dagarna utan att ha långlina på sig som har trasslat och varit ivägen. Dom har verkligen njutit :)
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback