Min födelsedag!

Igår fyllde jag år och jag har verkligen haft en jättebra födelsedag igår och firande idag! :D
 
Igår började dagen med paket från Mats och sedan var det dags för jobb. Jag hade bakat på torsdagkvällen för att ta med mig fika och bjuda på jobbet. Vi hade kurs på eftermiddagen i hjärt- och lungräddning och på eftermiddagsfikat åt vi rulltårtan som jag bakat, en väldigt bra dag på jobbet :) Efter jobbet gjorde vi en god middag som jag, Mats och Mathilda åt (Mathilda har sovit hos oss sedan i onsdsgs). Och senare på kvällen kom Åsa och Rune med husbilen. Jag och Mats följde med dom ner till Nydala campingen och vi satt i husbilen och pratade ändå till kl 01.30 :) Då var det dags att gå hem och sova!
 
 
Mats och Rune i husbilen :)
 
Mathilda och Åsa :)
 
Mathilda, Åsa och jag :)
 
Idag har vi också haft besök :) Mamma, pappa, Gunilla, Elias, Åsa, Rune och Mathilda kom till oss på förmiddagen så vi har fikat och umgåtts, väldigt trevligt :) Jag har fått massor av bra presenter, allt jag önskat mig :) 
 
Jag och Elias gick bort till lekparken en stund också :)
 
Elias åker rutschkana :)
 
Nu på eftermiddagen åkte jag och mamma till plantagen och köpte lite nya blommor (väldigt många har dött hemma hos oss). Också fick jag blommor av Åsa, Rune och Mathilda i present då nu ska det bli lite nytt och fräscht i fönstren :)
 
Nu har alla åkt hem och jag och Mats ligger i soffan och tar det lugnt :) Den här helgen kunde inte börja bättre, vilken bra start :)

Postat av: Gunilla

Tack för idag! 😃 Så roligt att besöka er! 💕 Kram

Svar: Tack själv! Det var så kul att ni kom! :D Kram
None None

2015-06-27 @ 21:25:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback