Nya tag!

Oj, kan inte förstå att det var i februari som jag skrev någonting här sist.
 
Efter en jobbig period med Karma så tänkte jag börja skriva här igen, nu när jag har energi att lägga tid på bloggen :)
 
Som ni vet så blev Karma sjuk hösten 2014 och har varit bra från och till. Nu verkar det som att vi äntligen har kommit på rätt fot med medicineringen och i dagsläget mår Karma jättebra :) Och vi hoppas att hon inte kommer få någon dipp igen.  
 
Lite senare ska jag berätta allt om Karmas sjukdom och vad som har hänt, men det tar jag inte nu.
 
Just nu sitter jag på fika på jobbet, nere i Ludvika på ABB, och skriver :) Det här är tredje veckan som jag är här nere och jobbar. Imorgon vid lunchtid (förhoppningsvis) åker jag hemåt och kommer nog hem sent imorgonkväll. På fredag är jag ledig och går på semester, så skönt! :D
 
På lördag ska vi på bröllop i Solberg, Regina och Krister gifter sig, och sedan har vi tre veckors semester helt oplanerad. Så vi får se vad vi hittar på, ska bli skönt att bara få vara och ta det som det kommer :)
 
Kommer lägga upp många fina bilder här i sommar då jag fick ett nytt objektiv av Mats i födelsedagspresent och det blir jättefina bilder :) Så jag kommer nog bildbooma er här! ;)
 
Nej, nu ska jag fortsätta jobba så att jag kan åka hem imorgon :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback